Vår affärsidé:
Att leverera en helhetslösning av IT tjänster oberoende av verksamhet

Vår vision:
Att vara ditt naturliga val gällande en IT partner

Våra ledord:
Delaktighet - genom initiativtagande
Engagemang – via erfarenhet
Utveckling - genom utbildning

Tjänster

Vi kan erbjuda dig som kund vår samlade kompetens när ni står inför val av IT relaterade frågor. Det kan handla om all från hårdvara till konsulttjänster eller helpdesk.

Vi har bred kunskap inom företaget och om det du behöver hjälp med inte står listat här på sidan så hör gärna av dig med en förfrågan angående ditt problem/önskan så kanske vi kan vara till hjälp.

IT Drift

Drifttekniker

Vi erbjuder dig som kund våra erfarna tekniker för drift av er servermiljö. Vi kan hjälpa er med systemdrift, övervakning, underhåll och implementeringar.

Nätverkstekniker

Våra tekniker kan förvalta er befintliga miljö. De kan bistå ditt företag med problemlösning och kan hjälpa er med utveckling av nätverksprodukter.

Supporttekniker

Våra supporttekniker kan sköta er IT-support via fjärrhjälp eller på plats.

Vi kan erbjuda er hela kedjan från problemlösning, konfigurering, inköp samt installation av hård- och mjukvara

Projektledning

IT Projektledare

Vi har erfarna projektledare som är specialiserade inom IT. De kan ansvara för allt från projektmöten, projektledning, processhantering, riskanalyser, leveransflöde, tidsplanering, implementation till uppföljning.

IT Kommunikatörer

Våra kommunikatörer kan vara behjälpliga med att implementera och utveckla IT-strategier, policys och riktlinjer. De kan bistå er organisation genom att leda och coacha personal inom era IT-enheter.

Systemadministratörer

Våra administratörer kan se till att förvaltning av katalogtjänster, databashantering, planering och uppföljning optimeras för ert företag.

Servicedesk

Vi erbjuder dig ett komplett fungerade servicecenter. I detta inkluderas ett ärendehanteringssystem och vi utser en kundansvarig som alltid finns tillgänglig för frågor rörande ditt företag.

Det finns möjlighet att lägga ärenden via telefon eller e-post samt att få hjälp via fjärrsupport.

Uppföljning och återkoppling blir enkelt via kundportalen och tillsammans med kunskapsdatabasen som ingår är detta verktyg som kan hjälpa dig att få en bättre och snabbare service.