Vår affärsidé:
Att leverera en helhetslösning av IT tjänster oberoende av verksamhet

Vår vision:
Att vara ditt naturliga val gällande en IT partner

Våra ledord:
Delaktighet - genom initiativtagande
Engagemang – via erfarenhet
Utveckling - genom utbildning

Support

Har du kört fast och behöver hjälp? Tveka inte på att höra av dig till vår support för att få hjälp med ditt problem.

Du är Välkommen att registrera ditt ärende på vår sida för felanmälan. Du får en bekräftelse på att vi tagit emot ditt ärende och återkommer snarast möjligt.

Har du ett akut ärende går det bra att kontakta oss direkt på:
08 – 411 50 00

Felanmälan

För att starta ett supportärende så går du till vår sida för felanmälan. Fyll i formuläret på sidan. Kom ihåg att beskriva ditt problem så detaljerat som möjligt för att vi ska ha så mycket information som möjligt när vi jobbar på en lösning.

När vi tagit emot ditt ärende så gör vi en bedömmning hur vi ska kunna åtgärda problemet och återkommer till dig så fort vi har en lösning.

Du kan naturligvis ringa oss direkt vid akuta ärenden på:
08 - 411 50 00

Fjärrsupport

För att vi ska kunna hjälpa dig remote så måste du ladda ner programvaran TeamViewer. Detta gör du genom att klicka på länken "Remote Support" här under.



När du klickat på länken blir du tillfrågad om du vill spara filen eller öppna den. Om du väljer "Spara" så får du själv ta fram filen på din hårddisk och öppna den, väljer du "Öppna" så körs filen direkt.

När programmet har startat så ger du vår kundsupport det sessions id och lösenord som TeamViewer visar så kan vi koppla upp oss mot din dator och assistera dig med ditt problem.